This street tells the same old boring tale that has failed in so many ways of life

 
 
 

 
Yo. Onsdag, slutade tidigare än ljuset och tog en omväg med cykeln för att fånga snön på linsen. Vilken spöklik stad vi lever i. 
-
Inte särskilt tröttsam dag och det var kanske tur, sent igår men det är värt det ibland när allt nytt tar vid. Ut med det gamla, som man säger. Vad snackar jag om ens. Skype med en vän på fel sida klotet, Aussie boy och avundsjukan, Sommar vs. Vinter. Skrattat i timmar nu och matten blev ännu en gång ignorerad men jag är oroväckande lugn, det ordnar sig ju för fan, det ordnar sig ju.
 
Nu Mando Diao och Bright Eyes i högtalarna och nostalginostalginostalgi, det är sinnessjukt, jag vill bara dansa bort det här! Kom och dansa med mig på ett snötäckt sommartak, hoppa och sjung och skrik och släpp ut allt det där som bosatt sig i blytunga skor och krökta ryggar. Jag sa ju det, det ordnar sig sen, det är som i sången, jag kan vara fattig med dig, om tjugo år har allting ordnat sig. 
-
Rubriklåt: 
You can't steal my love - Mando Diao

Leave a comment
By: Lama

These are really great photos! I love graffiti like that, just very poetic like!

Svar: Wow, thanks! I know, it's the best kind, makes the world a happier place!
somekindofpeace.blogg.se

2012-12-02 @ 00:32:19
URL: http://theundersized.blogspot.co.uk/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0