Is that your heart I hear?

 
Himlen är finast ovan molnen. Flygplansvyer.
-
Hej förresten, hälsar en feberyr höna från sin plats i soffan. Soffan ska nog göra mig frisk snart, har jag bestämt. Om jag inte rör mig, om jag dricker mycket vatten, om jag låter febern härja i kroppen och inte äter onödigt med alvedon, om jag har täcke när jag fryser och blundar för huvudvärken, då. Då kanske jag hinner friskna till innan lovet och Kina och allt det roliga är slut. MEN VISST KÄNNS DET VÄL LITE ONÖDIGT ÄNDÅ. Lite bitter, blir man väl. Tänker spela Sims och låta mamma pyssla om mig, ah, det tänker jag. Blir som barn på nytt när jag är sjuk, tycks det som.
-
Rubriklåt: 
Useless - Friska Viljor

Leave a comment
By: Mormor Monika

När passar det att bli sjuk? Aldrig! Sköt om dig, Emma och välkommen hem till hemlandet där ett brev väntar på dig från mig.
Kram!

2012-11-01 @ 23:31:13



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0