Chasing a fire on the horizon that burns above my home

 
 
 

 
Hejhopp rosenknopp! Helg nu och sol och livet är på topp igen, för jag har lockigt hår och kvällsplaner och nutella i kylskåpet. Typ så och ännu mer, så sjukt taggad på allt bara av att ha lite ledigt igen. Tog lite bilder i solskenet gjorde jag också, kul för er vavava. 
-
Nu: städa och diska och torka och tvätta och skrubba lite, så folk slipper snubbla över smutsiga handdukar och halvätna pizzor här ikväll. 
-
Rubriklåt: 
Kimberlina - Obadiah Parker

Leave a comment
By: fanny

åh vilken underbar klänning, var kommer den ifrån?

Svar: Tacktack, den kommer från H&M faktiskt, men jag köpte den förra hösten så jag är inte säker på om den säljs ännu!
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-28 @ 18:03:54
URL: http://fannylovisaa.devote.se
By: Celina

Okej alltså jättefina lockar ju och den där klänningen var otroligt kavat och rätt så charmig och skitsnygg på dig.

Svar: Men tack Celina, vilket strålande humör jag blev på nu!
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-30 @ 13:17:09
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0