Faller fritt på midnattsgatorna, för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?

 
Hej livet. Jag är en död makrill i en liten ask, en feberyrande höna på drift, en gulgrön klump i dina bihålor. Alltså, jag är lite förkyld. Jätteförkyld, till och med. Livets förkylning har typ drabbat mig. Knarkar alvedon och håller humöret uppe, hinkar litervis med blåbärste, smittar han den där som tar hand om mig och köper fina klänningar jag inte har råd med. Skrattar så tårarna rinner åt fulfina grattiskort och mina vader har ännu inte återhämtat sig från förra helgens vilda bravader (läs: Limbodans och stödstrumpor). SÅ, ser allt ut just nu! Regnigt och grått, men ändå på topp, liksom. 
-
Rubriklåt: 
Det är så jag säger det - Håkan Hellström

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma!
Kroppen behöver mat(nyttig och variationsrik),massor av varm dryck samt vila. Du verkar vara ett lätt byte för alla otäcka förkylningsvirus. Krya på dig och kramar!
Pekfingrad Mormor

2012-09-20 @ 10:37:42



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0