Nostalgia strikes with strange powers

 
Hejhejhallå och gissa vad som gör mitt liv mycket bättre just nu? Markus Krunegård, min gud, ska spela i Stockholm i November. Men det visste jag ju redan. Det finaste är att jag idag fick bekräftat vad hans instagram skvallrade om i fredags; LAAKSO återförenas och spelar ihop med honom på detta gyllene datum! Det ni. Plus att Hets är förband. Jäkla Krunegård-hysteria. Så glad och skuttig och skajagditellerskajagdit, aa, det ska jag.
-
Rubriklåt:
I can't stop - Laakso

Leave a comment
By: A

ok laakso live vore minst sagt coolt

2012-09-10 @ 18:17:02
URL: http://omvintern.blogg.se
By: Mamsen

Men då måste du bo hos Kalle!

Svar: Det är min plan, kära mor! Vill du betala min flygresa?<3333
somekindofpeace.blogg.se

2012-09-11 @ 09:49:51



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0