Your hair was long when we first met




Trevlig helg, om än regning. Det är väl höst nu, september osv. Fick inspirationskick av youtube i fredags, slutade i att jag såg ut som Edward Scissorhands. Skrämde bilar och lekte med saxar. ( Här hittar ni klippet jag inspirerades av!). Låtsas inte om att jag är förkyld och har en massa roligt ändå. 
-
Nu söndag och en bok tjockare än bibeln men kanske tråkigare väntar på att bli läst till morgondagens lektion. Kom hur som helst nyss hem från ett väldans fint dygn i ett spökhus mitt ute i ingenstans tillsammas med UCUR-brudarna. Mer om detta när jag hittar de få bilder jag tog där, nu: städa, laga mat och andra ansvarsfulla sysslor som jag är rätt dålig på utom när jag vill. 
-
Rubriklåt: 
Samson- Regina Spektor
 

Leave a comment
By: Ivar och mamma

Vi blir lite rädda men grymt imponerade! Tur att man kan scrolla ner till inlägget innan och vila ögonen på vanliga du. Saknar dig!

2012-09-03 @ 14:54:04



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0