Aprilhimlen

 
Hittade ett litet modellflygplan under kyrkbron som hängde och svängde så fint mot aprilhimlen. Nu är det måndag och trots att den nya snön inte lämnat gatorna bara än behåller jag envist vårjackan på för nu ska det banne mig bli sommar snart.
 
Solen gör första skoldagen lite lättare i alla fall, och på onsdagmorgon hoppar jag på flyget ner till Stockholm för Mumford & Sons(!!!), storstadsliv, syskonhäng och (tro det eller ej) fotboll. Min Hammarbyoskuld ska tas på söndag minsann, och trots mitt genuina ointresse för sport av alla dess slag kan det säkert bli intressant! Hoppas alltså mest på att få syn på det hängivna Hammarbyfanet aka möjlig framtida man Alexander Skarsgård, för liksom, man vet ju aldrig. 
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0