Barbent och eftermiddagssol


 
Idag strålar aprilsolen för fulla muggar så jag passade på att föreviga mig själv lite. Än är det för tidigt för att ströva omkring barbent på gatorna men snart, snart. Det känns i luften och överallt. Gud vad jag pratar om vädret men kom igen. Hittade för övrigt kjolen när jag vandrade omkring i Stockholm för ett par veckor sedan, den ska jag använda flitigt i sommar har jag tänkt. 
-
 

Leave a comment
By: Mamsen

Men men men jag ser ju INGEN snö!! Är det så?? (Fast klä dig ordentligt, tänk på blåsippan som ute i backarna står osv).

Svar: Ingen snö! Eller ja, letar du noga kan man väl hitta nån liten hög nånstans men det är i princip snöfritt! (Haha lol)
somekindofpeace.blogg.se

2013-04-26 @ 06:43:56
URL: http://livetiningbo.blogg.se
By: Madeleine

Vad skönt med sol. Här hos oss är det tråkigt mulet. Hoppas vi får sol med snart.

Svar: Ja, allt blir ju bättre med sol alltså!
somekindofpeace.blogg.se

2013-04-26 @ 10:45:25
URL: http://whitemaskgirl.wordpress.com



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0