Du har ett svart moln över dig

Onsdag mitt i veckan och kroppen har som redan gått på lov. Improviserade ett biobesök igårkväll med en vän (det är svårt att vara spontan i den här stan men det går) och såg Hobbit. Så som man sig bör. Bra film, bättre än första säger folk men jag minns ärligt talat inte riktigt. Grym 3D om inte annat (förlåt till okänd människa bredvid mig som jag slog till/skrek i örat/etc antalet ggr under filmen pga SÅ MYCKET INLEVELSE). 

Här får ni förresten en utfyllnadsbild på ett somrigare och blondare jag i London: 



Idag mår jag sådär, kanske sjuk, kanske stressad, kanske less, kanske överfull. Försöker lura kroppen att jag vilar när jag egentligen skriver femtio skolarbeten på rad och tänker att Imorgon hörrni, imorgon ska jag fan se Håkan Hellström. Det kommer bli vackert. 
 
Här får ni en annan utfyllningsbild på mannen i mitt liv: 
 
 
Lyfe. 

Leave a comment
By: Amanda

Fräschaste 40åringen there is... Önskar jag fick se honom även imorgonkväll <3 ha sååå sjuuuukt kul (längst fram)!!

2013-12-18 @ 19:35:33
URL: http://aal.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0