En massa kul

Juste, har ju en blogg! Glömmer det ibland, eller förtränger kanske. Har massa kul för mig, och emellanåt en massa tråkigt också. Typ pluggar ihjäl mig lite halvt, jobbar och halkar med cykeln. Som imorse, i den plötsliga vädervändningen (varför regnar det nu, sluta med det), halkade och trasade sönder nya strumpbyxor och blev nästan överkörd på kuppen. Väldigt onödigt. 

           

Men hur som helst, kul saker. För ett par veckor sedan kom ju all snö, mitt i natten, när vi gick ut och hade dödskul på Scharren och landade på efterfest med dans till Herr Hellström. Och för prick en vecka sedan konstruerade jag och min klass Tomtens verkstad, i pepparkaka! Vi vann inte tävlingen men hade kul ändå. 

          
 
Om nätterna sitter jag helst i en kreativ vagga och ritar av snygga män. Karin sa att hon skulle ge mig Johnny i julklapp för att hon inte visste någon som tyckte om honom mer än mig, jag håller tummarna för att han kommer ligga under granen! Plus att jag fortfarande vänjer mig vid lugg, och vi kommer bra överens än så länge. Jag och luggen. Bättre än för två år sedan, men allt är kanske egentligen bättre än då. 
-
Så, då vet ni lite mer! Ska kanske försöka fota med något annat än instagram innan jag återkommer här. 
 
 
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0