And I'm worried that I blew my only chance

 
 
Lång, lång tisdag med förkylningskänslor, intressanta möten och jobb. Kom hem till två fantastiskt bra saker: Hembakade semlor och en färdigstickad pippi-tröja som farmor gjort till mig. DENÄRSÅFINOCHMJUK. Ska bo i den resten av vintern. 
-
Resten av kvällen spenderar jag väl med näsan i matteboken, så om ni undrar så hittar ni mig där. I matteboken. 
-
Rubriklåt (Kan ej förstå att jag ska detta live om bara två månader. Hjälp.) : 
Whispers in the dark - Mumford & Sons

Leave a comment
By: Mamma Mu

Nu blev jag FRUKTANSVÄRT sugen på semlor. Du tycker ju inte ens om det och så lägger du upp såna frestande, salivalstrande bilder! Kan du ta med mandelmassa tror du?

Svar: HAH, visste att du skulle bli läskad! Joho, jag har kommit över det och nu tycker jag visst om dem. Särskilt med kaffe till. Du får skicka en lista över allt jag ska ta med...
somekindofpeace.blogg.se

2013-02-06 @ 02:59:45
URL: http://livetiningbo.blogg.se
By: Mormor Monika

Vem bakade semlor förra måndagen tror du? Jag anser att det är att häda att smaska i sig dem före rätta fettisdagen. Härliga sena frukostar med ost, marmelad, rostat bröd, surdegsdito, skinka, pastej och gurka + en stor kopp kaffe + mjölk. Mumsigt, bara man slipper prata med någon.(En katt vore fint)

2013-02-10 @ 17:46:14



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0