But heaven knows I'm miserable now

 
Hanna ritade fint på min arm under lördagsnatten. Nu vill jag ha mumin-seriealbum och te. 
-
Idag är det tisdag och jag tror att solen sken en stund. Jag slutade tidigare än vanligt och jobbet var inställt, så jag passade på att prata med mamma, träna och laga mini-veganpizzor. Nu: matkoma och Maskinen. En alldeles vanlig och grå vardagsrapport, bara.
-
Rubriklåt: 
Heaven knows I'm miserable now - The Smiths

Leave a comment
By: Mormor Monika

Emma!
Gissa vilka som var här på Kulturhuset i lördags? Jo, Mumintrollen gästade oss. Här var det ju sportlov då. Full vinter och det är kallt i Malmö och snö. Har frusit där många gånger i tron att våren kommit.
Kram!

2013-02-20 @ 09:28:30



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0