Ge mig en kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

 
Sådär kände jag förra måndagen när jag stod inne på en skoltoalett och dödade lite tid. Känner ungefär exakt likadant denna måndag så i brist på bättre får ni nöja er med det. 
-
Morgonen började med blodbad och nu har jag ett fascinerande stort plåsterbandage på pekfingret som gör det lite svårare än vanligt att hantera tangentbordet. Och jag som bara skulle skära lite avokado... Trotsar hur som helst minusgrader och snöyra och dansar runt i vårprickig kjol och lockar i håret idag. Om tre månader kanske jag kan ha samma kläder fast utan strumpbyxor, och tre månader är väl inte så himla länge egentligen.
-
 
Rubriklåt: 
Aprilhimlen - Håkan Hellström

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0