Kommer funka, måste funka, nånstans där så finns vår plats

Hej, hej, hallå världen. Fruktansvärt dålig uppdatering på senaste tiden, men ni vet, livet har kommit emellan. De senaste dygnen har varit väldans fina på alla sätt och vis. Allt från magiskt våriga soldagar och långa sovmornar till festiga dansnätter när man vågar göra sånt man annars inte törs. 
-
Igår snowboardbacke, pannkakslunch, långdraget frisörbesök och en jävla massa kuddar. Idag mest bara superstressigt och viktiga möten, men imorgon, mot Kina. Fatta vad mycket nice som händer i mitt life just nu, ni anar inte ens. 
-
Jag blir deprimerad när jag tänker på hur sällan jag använder min kamera när det finns saker som borde fotas runt omkring. Lite såhär hade vi det i alla fall igår, om man ska tro instagram. Fabulöst!
 
 
Rubriklåt: 
Kärlek vid sista ögonkastet - Maskinen

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0