Det är konstigt, stelt och märkligt att prata väder när jag ser dig

 
 
Tre rökiga, överredigerade bilder med olika ljus från gårkvällen/natten. Jag har fotat ovanligt mycket detta lov, försökt (och misslyckats) att fånga ett par magiskt fina veckor på bild. Kommer säkert överösa bloggy med lovbilder framöver, då vardagslivet brukar vara mer än ointressant att föreviga.
-
Och nu är lovets sista dag gången. Imorgon börjar allvaret igen. ORKAR EJ. Spenderade min sista lovdagskväll hos Ebba på inflyttningsfika med en hög fina vänner, pratade sommarplaner och käkade vegankladdkaka. Känner att en egen liten lägenhet skulle vara väldigt mysigt ändå. Kollektiv, är jag faktiskt mest sugen på. Jag skulle allt må i ett kollektiv, jag. Ja, det skulle jag bestämt. 
-
Rubriklåt: 
Vår sista dans - Markus Krunegård

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0