I'll start a revolution from my bed

 
Fint klotter i en tunnel här i staden, via min instagram. Krunegårds visdomsord. 
-
Idag är det tisdag och tiden släpar sig fram. Igår somnade jag åtta på kvällen av ren mental utmattning. Ute är det nästan nollgradigt nu och blötsnön står mig upp till skoskaften. Till lunch är det Grekisk pasta och vi ifrågasätter hur grekisk den egentligen kommer att vara. Jag känner mig brutalt uttråkad och seg, jäkla vinter och skit.
-
 "En timme tar en vecka här, slå mig så att nånting händer.Visarna på klockorna går bakåt här, jag skakar om kalendern. Kyss mig så att nånting händer, slå mig så nånting blöder. Elda upp mitt hus, gör det ikväll, så det finns nåt som glöder."
-
Rubriklåt: 
Don't look back in anger - Oasis

Leave a comment
By: cellis

Du lyssnar ju på världens bästa band iallafall, höhöhö. //Oasisfanatiker

Svar: Höhö true that, högstadienostalgi osv!
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-29 @ 11:31:55
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se
By: M

Stumpis! Ibland är vintern så tröstlös...men snart får du sol och värme igen!

Svar: Haha, tagga det!
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-30 @ 02:43:31
URL: http://livetiningbo.blogg.se
By: Olivia

Men gud, helt missat detta "klotter", vilken tunnel är det där?

Svar: Det är i tunneln på haga/sandbacka vid rondellen under E4:an typ... I20-området ungefär!
somekindofpeace.blogg.se

2013-02-14 @ 19:51:16
URL: http://ifpeoplewererain.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0