I'm out of control when I think of you lots sometimes

 
 
 
 
Har ju ej hunnit blogga något om paketen under granen denna jul. Bland mycket annat hittades till exempel en Mumford & Sons-biljett där från min kära storebror, något jag blev otroligt glad och överraskad av. Jag försökte ju som någon kanske minns köpa en egen då de släpptes men de tog slut alldeles för fort. Kärlek till min bror och TAGGA APRIL. Fick dessutom ett par megasnygga Martens som i skrivande stund sitter på mina fötter och är allmänt vackra och skinande. Och i ett tredje stort paket (älska stora paket, det är så spännande!) en fabulös, trådlös högtalare/dockstation till min Iphone. What more do you need liksom? I bakgrunden skymtar dessutom en grön, stor och mjuk fleecefilt, typ det näst mysigaste jag någonsin haft i min säng. Kommer aldrig att växa ifrån julklappar och hur niz det är. Tack familjen/släkten osv, ni äger. 
-
Rubriklåt: 
Lots sometimes - Glasvegas

Leave a comment
By: Mamsen

Tack, det gör ju du med. Äger alltså!

Svar: Ti-hi
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-11 @ 09:07:58
URL: http://livetiningbo.blogg.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0