Krossa alla fönster

 
 
God afton. Här sitter jag med två godingar i sängen och tar igen mig efter många sena lovnätter med allt vad de kan innehålla. Bloggar med lite av det senaste i instagramväg och råder er om igen att följa mig där för en mer frekvent uppdatering. @emmabjornwall, heter jag där. 
-
Dagen har förövrigt innehållit pizzafrukost (vill ej ens räkna antalet pizzafrukostar jag varit med om detta lov), stadsfika med snygghåret och slutligen hemmalagad veggomiddag med samma typer som nu hänger här och gör mest ingenting men det är mysigt ändå. 
-
En annan sak. För att detta "officiella" h-vete till blogg ej mer ska få lida av långa nattinlägg om saker jag egentligen inte vill att världen ska läsa, har jag nu en annan för sånt. En sån där som du kan få adressen till om du frågar snällt, typ. En sån där jag säkert raderar snart eftersom att jag handlar på ren impuls (via fjärrkontroll). Men oroa er inte, jag överger inte mitt kära somekindofpeace i första taget. 
-
Rubriklåt: 
Krossa alla fönster - Maskinen

Leave a comment
By: LUDVIG

JAG ÄR SNÄLL SNÄLLA kan jag få adressen till superbloggen snälla??:))) kontakta mig hur du vill

Svar: Klart du kan snygging!
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-11 @ 13:11:22
URL: http://fultkalas.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0