Talking loud, not saying much

 
Såhär påstår instagram att jag ser ut ikväll, lördag. Degardag och chipsfingrar, men nu äntligen duschad och peppad igen. Dansvänlig helg. En bra fredag igår, trots försovningar och sorgliga filmer. Två fester efter varandra och sedan springa hem i nattkyla och ryggsäck. Det finns så mycket fint folk i den här staden, så många dr. Martens att ta fel mellan och så många nya namn att lära sig. Så många soffor att spilla i, låtar att dansa till och popcorn att poppa. Fan vilken fin fredag egentligen. Glad.
-
Känner mig ej som en cool människa när jag lyssnar på David Guetta men fuck it. 
-
Rubriklåt: 
Titanium feat. Sia - David Guetta

Leave a comment
By: Anonym

Började skratta på två ställen i detta inlägg.
1. När jag läste om popcorn och kom på vilken jävla finsmakare jag är. Jag igår (inte så klar i huvudet): "de här är då fan inte micropop, det här är riktiga grejer poppade i panna!!!" Och hade jag rätt eller hade jag rätt!!
2. När jag läste om dig och Guetta. Ser dig framför mig naken i duschen sjungandes på titanium. Och sen kommer jag in och ba tar värsta andrastämman!!

Svar: HAHAHA skrattade during hela denna kommentar, så jävla sant alltihop. Kan ej fatta att du faktiskt kände att det var "äkta" popcorn.
somekindofpeace.blogg.se

2013-01-19 @ 20:03:09



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0