10 000 meter upp i luften ser jag allt så klart

 
Flygplansvy över Västerbotten. I onsdags begav jag mig ju som ni flesta vet ut i världen, närmare bestämt til Kina. Resan gick smärtfritt (om än långsamt) och efter en lång natts återställningssömn var jag åter på banan med den kinesiska tidszonen. Det vill säga sju timmar före Sverige. I fredags hoppade jag på bussen ihop med några av mina bästaste vänner här för en helt vild helg i Shanghai. Allt från nattklubbar till tivolibesök till ändlös shopping till Salsa-dans till efterfester i gryningsljus. Det är en trött, skavsårsskadad men fruktansvärt nöjd Emma som nu kastar sig bland dunkuddarna i livets skönaste säng. Ni anar inte hur livet leker med mig nu. 
-
För övrigt roade vi oss med att filma lite från helgens bravader genom Iphone-kameran (åtminstone tills minneskortet blev fullt), har inte hunnit kolla igenom detta än men kanske kommer det upp en liten video framöver! 
 
-
Rubriklåt: 
Jag kommer - Veronica Maggio
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0