Allting går upp för mig när solen går ner

 
 
 
Påskafton! Klockan är fem på eftermiddagen och den traditionsenlige påskharen har precis varit på besök efter en dag nere på sjön. Mat- och fikaintaget är konstant, solen står på blå himmel och fräknarna sprider sig likt löss på dagis över mitt ansikte. Ikväll ska jag ha min nya klänning, diskutera världsfrågor med släkten och äta påskmiddag tills jag spricker, så som det ska vara.
-
-
Rubriklåt: 
När solen går ner - AKI feat Kapten Röd

Leave a comment
By: Mamsen

Men vad skådar mitt österländska öga?? En påskhare-kusin? Gläds åt att ni inte missar något, men bara så ni vet så var den riktiga påskharen hos oss...kram!

Svar: Jag skulle nästan våga säga påskhare-broder alltså! Ja, det är klart, det finns bara ett original. Kram!
somekindofpeace.blogg.se

2013-03-31 @ 04:12:32
URL: http://livetiningbo.blogg.se
By: Mormor Monika

Ser väldigt vintrigt ut och jag får Vilhelminafeelings från 70-talet. Här skiner solen, lite vitt på marken och det är för lååångt till våren. Ingen påskhare har dykt upp bara en helt levande som gärna mumsar på våra äppelträd.
Glad Påsk!

Svar: Väldigt vintrigt! Äh, våren dyker nog upp snabbare för er i alla fall, glad påsk!
somekindofpeace.blogg.se

2013-03-31 @ 10:47:05



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0