För jag tänker aldrig dö, nej, det kommer aldrig va över för mig

 
 
Festglada bilder lånade av Franziska från ett mycket bra 18-årsfirande av Johanna i lördags med Slips och flug-tema. Kvällen slutade på en uteservering mitt i natten i fina vänners lag, och klockan var efter två när vi tårögda kramades hejdå på obestämd framtid och jag hoppade in i en grön Ningbo-taxi för kanske sista gången nånsin. 
-
Nu onsdag och trött överallt. Vaknade tidigare än tidigast, fortfarande hårt jetlaggad, och lyssnade på Morgonpasset i P3 när de premiärspelade Håkan Hellströms nya singel. I April släpps hans nya platta och jag är cirka SÅ taggad på detta!!!
-
Rubriklåt: 
Det kommer aldrig va över för mig - Håkan Hellström

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0