You could try much harder, but I know you won't

 
Igår var jag ledig och sov ut jättemycket. Stekte ägg, advokado och tomater och åt ihop med rostat bröd och keso (kan hon sluta blogga om mat eller?). Världens bästa brunch ungefär, och ännu bättre med lite Harry Potter-läsning. Jag har som alltid en Harry Potter-bok att luta mig mot när jag blir trött på att läsa böcker jag inte vet om de är värda min tid eller inte. Det är ganska mysigt, som att hänga med en gammal vän typ. 
-
Annars har jag denna vecka spenderat en massa trevlig tid med människor jag inte träffat på alldeles för länge, promenerat i iskallt väder, skrattat åt gamla skolböcker, pratat i trappuppgångar och ätit fruktsallad på ett golv. Har så mycket roligt för mig i dagarna att det inte är riktigt klokt egentligen! 
-
Rubriklåt (Alltså TV-serier med bra soundtracks kan ju vara det bästa som finns) : 
Only waiting -  The Travelling Band

Leave a comment
By: h

varm avokado är ju ej gott :S

Svar: eh jo kioskmongo :S
somekindofpeace.blogg.se

2013-03-20 @ 13:29:56



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0