You have seen me through some trials and tribulations and some tears

 
Lånade en bild från mammas blogg, mest för att visa hur mitt hår ser ut nu för tiden. Och lite för att en dag som denna, när man fryser trots att man har tusen lager, har jag svårt att förstå att för en vecka sedan satt jag på en uteservering i skuggan och svettades. Hur som helst, gick jag till Tony&Guy's frisörsalong i Kina och klippte bort de slitna topparna. Trots allvarliga kommunikationssvårigheter mig och frisören emellan (han kunde ingen engelska och jag ingen kinesiska) så är jag faktiskt väldigt nöjd med resultatet! 
-
Rubriklåt (alltså denna låt är så härligt glad och studsig): 
Skeleton song - Kate Nash
 

Leave a comment
By: Emma Östin liten och fin

haha! åh, satt just och läste igenom typ hela din mammas bloggy! Nice att läsa vad hon skriver om dig lilla E! ;)

Svar: Haha, visst framstår jag som en fantastiskt charmig litet flickebarn? ;)
somekindofpeace.blogg.se

2013-03-14 @ 19:58:44



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0