När allting annat är precis som vanligt



Gissa vad jag sitter och funderar på? Det märks att det är november. Är halvledig på en tisdag, försöker fokusera på långa uppsatser men kollrar som vanligt bort mig i mer banala tankar än så. För ganska prick två år sedan såg det ut såhär: 


 
Och hjälp, vad jag är sugen på förändring igen. 
-
Vad fint, för övrigt, att ni hänger kvar och så, fastän jag låter veckodagarna trängas på rad mellan blogginläggen.
 

Leave a comment
By: Siri

Åh men plz lugg<33<3< Du var så himla fin i d

2013-11-12 @ 13:29:46
URL: http://brevtillpaven.blogg.se
By: celina

Alltså lugg </3 so much hate/love/hate/love. Och nu blir jag ju ännu mer sugen på att färga håret mörkare (försöker övertala mig själv om att låta bli pga kommer vilja ha d ljusare igen sen) you ain't helping gaaaaaah. Men du är jättefin i lugg och det är ju the perf time of the year såatteeee

2013-11-13 @ 11:21:40



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0