Remember, remember, the fifth of november

3 bra saker med life i novemberdimman: 

 
1. Hade ett så himla mysigt avslut på en dödsgrå tisdag igår. Jag och Henke firade "The fifth of November" med att se V for Vendetta (alla som sett filmen kopplar kanske!) och imorse gjorde vi Eggs in a basket till frukost för att fortsätta på temat. Alltså, om ni inte sett den, göreba, väldigt bra film ju. 

 

2. Räknar dagarna tills vi, alltså denna där ^ å jaa, ska åka till Stockholm och hälsa på min bror och hans grrrl, det kommer bli bäst. Vill -kräkas- lite på Umeå och vädret och allt som är tråkigt, november är verkligen världens sämsta månad.
 
 
3. Efter november kommer..... december!! Och julfika och julkalender och julklappar och juleljus och julsånger och julmyyzzzz. Måste skrive en julklappslista snart. Såg för övrigt att årets julkalender blir om Barna Hedenhös, kanske värt att kika på! 
 

Leave a comment
By: Robin

V for Vendetta skulle seriöst talat behöva hända på riktigt. Filmen känns liksom inte "fullt" like mycket som fiction längre...

Svar: Vet, tänkte också på dt när jag såg den, den är typ mer aktuell nu än när den släpptes...
somekindofpeace.blogg.se

2013-11-06 @ 21:49:20
URL: http://thegamingground.com
By: Robin

Du har helt rätt. Men precis som Russell Brand sa för någon dag sedan i en intervju. "Världen är redo för en revolution nu", och jag kan inte göra annat än att hålla med.

NSA skandalerna blir ju dessutom bara värre och värre...

2013-11-07 @ 12:09:18
URL: http://thegamingground.com
By: Mohammedi's | Art, model & designer

Var gärna med på min tävling där man vinner ett par Valfria Carrera Solglasögon eller glasögon. Tävlingen hittar du på min blogg och avslutas om 2 dagar! IN och delta

2013-11-09 @ 15:38:36
URL: http://mohammedis.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0