Body shop





 
På min önskelista i år stod Body shop-produkter högt upp, och såhär blev resultatet! Fick alltså ett presentkort där som jag utnyttjade till max det första jag gjorde, plus ett par av burkarna här ovan redan inslagna. Älskar att få presenter alltså, växer aldrig ifrån det. Och att fylla badrumsskåpet med väldoftande burkar och krämer, förstås.  

Leave a comment
By: felicia

Älskar deras produkter :)

Svar: Samma här! :)
somekindofpeace.blogg.se

2013-10-09 @ 14:16:53
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
By: Anonym

Alltså jag har inte glömt dig babe! Klurar gör fullt ska du veta!

Svar: Haha vad spännande att detta var anonymt.... Har mina gissningar dock ;))
somekindofpeace.blogg.se

2013-10-09 @ 14:40:29



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0