Cut out all the ropes and let me fall

Kan ni förstå att jag inte tagit en endaste liten bild i helgen? Trots det faktum att kameran legat i min minimala handväska tillsammans med börsen hela tiden. Och även fast det var så fint i stockholm med alla gula och röda löv. Hursomhelst, så är det. Dock har jag shoppat desto mer! Det lär väl komma bilder på detta vid tillfälle som jag har för mig att jag sa tidigare, men nu ska jag faktiskt sova och se till att bli frisk en gång för alla!

En liten fundering bara, varför är det inte längre så att om man söker på en låt/artist på spotify och en massa olika låtar kommer upp, den första är rätt och man sätter på den, ja då när den är slut då spelas inte längre låten som kommer efter på denna provosoriska förslagslista. Konstigt.

Vardagsproblem.

Sleeping to dream about you.


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0