Och vi som väntar på nått gott väntar alltid för länge jag vet, men ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö och vem vill leva så?

Suck. Anonyma kommentarer alltså. Du gör det bara för att jävlas, va? Lyckades åtminstone spåra en. Men alla de andra då? Blir nyfiken till tusen. Och de vet, de vet. Kliv ut i ljuset. Bländas. Visa mig något äkta. Sanningsblänk.
.
Natt och vaken. Misstänker allergi mot något, har den där känslan i bihålorna som jag föreställer mig att allergiker upplever. Den där som jag inte känt under dagen. Ja, nu rinner nog ögonen lite också. Halsen strävar. Luften är oren. Avlider nog när som helst. Ja, så är det. Så... Måste det vara.
.
Vem? Ja, hon. Hon den där. I lång lugg och vingliga kliv. Hon den korta där. Vad hon heter? Nä, jag vet inte. Nått vanligt. Hurdan verkar hon då? Svårt att säga. Lite virrig kanske. Fundersam, har jag hört. Men ändå glad. Framåt. Social, kanske.
.
Nä, jag har ingen aning. När jag står själv i ett rum fullt med människor föreställer jag mig alltid att några pratar om mig. Funderar över vad de säger. Varför är jag så nyfiken jämt?
.
Rubriklåt (Tackar ny bekantskap för denna låt som tydligen kan sammankopplas med min blogg på nått vis):
Svenska hjärtan- Lasse Lindh

Leave a comment
By: KARIN FÖR FAN!!!

Hörrö gullet? Är det ok om jag är lite vinterpessimistisk? (det passar ju in rätt bra med din nu, rätt så djupa blogg tänkte jag;) okej... Folk står INTE och undrar vem du är! Det låter skittaskigt och jättehemskt jag vet! Jag har tänkt exakt som du men grejen är att folk bryr sig inta alls så mycket som man tror! De har ju egna liv och är jävligt upptagna med sig själva, för så är människan:) sorrysorry!!! fast det är klart, ibland kollar ju folk in en, men det är ju bara för att vi är så jävla sexy!

2011-12-08 @ 08:15:12
URL: http://mahieu.blogg.se/
By: Anonym

Jag gör det bara för att jävlas med dig



Snygg header

2011-12-08 @ 09:12:01
By: C

Känns som om alla är nere, på botten, lite trasiga i sig. Det behövs något slags ljus som kan fixa både det ena och det andra, skulle jag tro. Ibland pratar folk om en. Ibland, allra oftast, ska man inte lyssna på dem. Det sägs så mycket som man inte kan förstå ändå när man bara hör något enstaka ord.

2011-12-08 @ 21:00:30
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0