Don't you never look back

Okej, nu kör vi en flashback utan dess like på året som gått!


Året drog igång med en härlig nyårsfest med massor av fina människor och galna påhitt.

Jag tog mig i kragen och lärde mig att behärska en bräda.


Jag och Rebecka ägnade en spårad afton åt att trasa sönder ett par jeans.

Umeå open gick av stapeln och det var en kväll sent att glömma!

Påbörjade mitt stifta-nya-bekantskaps-maraton med att lära känna denna pojke i februari kanske(inte passande med sommarbild...)

Jag och mina sjuka vänner klädde ut oss en aprildag och förgyllde människors liv med lite galenheter på stan.

Jag och familjen drog på sightseeing i London över Kristihimmelsfärdsdag.

Våren stod i blom och folk i mina vänkretsar började fylla 15.


En finfin vecka i slutet av terminen ägnades åt foto, foto, och lite mer foto.


Det blev sommarlov...


...Innehållandes en hel del gratiskonserter som denna med Salem.

Den oundvikliga utlandssemestern gick detta år till Portugal.

Väl hemma fick jag uppleva min första konfirmation, dock från åskådarbänken då jag inte var lika duktig som Jessica.

Nian drog igång med en ny underbaring till klasskamrat: Siri...

...Och en MASSA plugg som fick de flesta att gå in i väggen.

Av många människor jag lärde känna i år var David en av dom, och i samband med höstlovet började vi umgås mer och mer på Café station.

En efterlängtad torsdag i december spelade Johnossi live i stan, grym konsert!

Bräntiskampen blev återigen vunnen av Haga, en välförtjänt seger! Detta avslutade också den tunga hösttermin som gått.

Och så blev det julafton tillsist ändå, och ett jullov jag sent ska glömma!

Tja, texten blev väl lite fantasilös och inte fan har jag fått med allt/alla här heller. Men nu är klockan alldeles för mycket så vi synes imorgon!

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0