And I swear I tried to kill what's inside

 
Det här var ju en jäkligt dålig bild men jag har i alla fall klippt av mig hår. Typ kanske 8-10 centimeter, men det känns mycket. Tisdagskväll och mandariner och garagehäng eller va, letade och föll ned i en massa kartonger med en Rebecka. Letar frustrerat maskeraddräkt som resten av världen, för på lördag smäller det stort i Shanghai lovar jag er.Det blir galet. 
-
Rubriklåt: 
You are my winter - Dillion 

Leave a comment
By: cellis

Okej okej jag vet att jag kommenterar ungefär hela tiden men I must say: Sån där lång och snedbenad lugg som svänger precis sådär fint över din kind passar dig ypperligt, speciellt med det där lite kortare håret du klippte. (Fina formuleringar är de bästa osv osv)

Svar: Alltså åh, vad glad jag blir darling! Och du får kommentera hur mycket du vill, haha!
somekindofpeace.blogg.se

2012-10-24 @ 18:21:09



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0