Det var två veckor sedan idag

I Kina hittade jag en hel del fint att lägga pengar på, som till exempel de saker ni ser här. Boken köpte jag faktiskt redan på flygplatsen på väg dit, och nu ligger den utläst och fin på mitt golv. Läs den, tycker jag. Parfymen från Marc Jacobs doftar som jag vill att min vår ska få dofta och jag snubblade över den för endast 70 kronor vilket gjorde mig extra glad. 
 
 
Godiset i burken hittade jag på en liten godisbutik i Shanghai vid namn Candy Lab där man kunde köpa handgjort godis i provrör och titta på när de gjorde godiset. Det häftigaste är att det verkligen smakar som de skickligt gjorda avbilderna de är prydda med. Och syetuiet är mest bara fint och litet och rosa och precis ett sånt där som jag vill ha i ytterfacket på min Kånken när jag är ute och virrar bort mig i världen och något går sönder. 
-
Rubriklåt:
Det var tre månader sen idag - Säkert! 
 
 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0