I'm gonna find a way to make it without you tonight

Godagens. Ursäkta gårdagens deppiga inlägg (som förvisso drog mer kommentarer än vanligt och det är ju alltid trevligt!), jag var bara lite less. Men egentligen är mitt liv ganska bra, det var bara ett litet konstaterande kan man säga.

Hursomhelst, idag har jag varit på stan med de 3 vännerna (gör det mig till Jerry då...?). Det var väldigt trevligt, shoppade ett par saker. Bla. ett "vän-armband", fast egentligen köpte vi bara 4 riktigt snygga armband som var likadana i olika färger, men om någon skulle undra så symboliserar det vår kääärlek till varandra. Hihi. ♥♥♥

Sen så köpte jag också ett par skor och en tröja, som jag banne mig ska fota NU annars kommer det aldrig att hända. Okej, om en stund. Nej nu. JUST DO IT. Okej dåå, vänta lite.

Nej men wtf, hann fota skorna sen tog batteriet slut!

Aja, då babblar jag på om något annat under tiden. Som t.ex att Alicia Keys låt Try sleeping with a broken heart är en jävligt fin låt, TROTS att det är en radioskvalarlåt! Pinsamt nästan. Fast å andra sidan så har ju Rix FM faktiskt vett att spela låtar som What's the point med Johnossi också. Det gills dock knappt, då dom spelar en äcklig, dålig, rent ut sagt värdelös radioversion med nån cpbas som förstör meningen med låten. Suck.


Skor- Monki

Tröja- Rut med flera (dragkedje-detaljen är grymt mycket coolare i verkligheten, och tröjan passar inte till dessa brallor direkt)

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0