I have to say that I love to hug people

Lite nightbloggning här då. Det är ju om natten som jag gör mina smartaste drag, det är ju allmänt känt. HOST. Nej, men jag känner mig kreativ! Sitter och lyssnar på fin musik (tänk vilka fina små musikgenin som finns i denna värld), och njuter av livet typ. Gjorde klart pepparkakshuset, men eftersom det inte är riktigt färdigstylat med tomtar osv, så får ni se det imooorgon istället. Hah, min farfar smög runt i köket som en annan tomte och fotade säkert 10000 bilder på mig och pappa när vi höll på, men dessa bilder lär ju ingen få se... Det var hans kamera nämligen.

Jag hinner inte med mina kreativa projekt här! Tröjan tex, när ska jag sy färdigt den? Och mitt lilla filmprojekt (som det än så länge är hyschysch om) går ju inte framåt. Suuuck. Tacka vet jag nätterna! Älskar nätter. Älskar allt.

P.S I love you.

P.S 2. Bara för att vi såg den ikväll. Jävlar i mina byxor, det är en film att snacka om.

Leave a comment
By: linda

Nu är det bara en dag kvar till jul! Tagga till..

Vilken julkalender är den bästa genom tiderna tycker du? =)

2010-12-23 @ 10:13:27
URL: http://lindshe.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0