I know that some of you don't understand

Hm, sitter här och i brist på bättre saker läser jag igenom min gamla blogg (www.lillemma.devote.se) och den var galet mycket mer humoristisk än denna! Den här är på tok för seriös.

Jag är annars extremt (jag gillar superlativ) överlycklig över den kluriga "koppla-din-spotifyanvändare-till-facebook-och-alla-dina-vänners-spellistor-finns-till-ditt-förfogande"-funktionen. Har hittat supermycket bra, ny musik tack vare den. Dessutom får man en chans att, hehe, döma sina mindre nära vänner efter deras musiksmak. Dvs, hitta massa musicsoulmates.

Alla mina musicsoulmates är på Peace&Love-festivalen. Eller, inte alla men en del. Fusk.

Okej, en bra artist: Neil Young. Lyssna t.ex. på My my, hey hey-out of the blue, the needle and the damage done och old man.

En bra (och gammal jagvet) låt är (trots att jag inte är ett stort fan av denna man): Feel- Robbie Williams.

En annan (som jag kan ha tipsat om men jag minns inte) är: I'd rather dance with you- Kings of convenience

Och sist men inte minst: Never say never- The fray

Blev värsta musikinlägget alltså. Nu taggas poker och pizza ikväll med en del people. Niiiice.

Men först: Jogging.

GLÖMDE NÄSTAN! Uprising- Muse


Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0