Don't you think we should've learned by now?

Jag tror att jag har feber. Så jämarns otrevligt ändå. Och jag som ska till Stockholm i helgen. Får inte bli sjuk nu... Dagen har varit rätt seg, har som gått runt i nån slags dimma, inte varit riktigt här och nu. Kanske berodde det på sjukdomen som smyger omkring i kroppen, eller på min totala sömnbrist. Varför kan jag inte sova om nätterna när jag utan problem somnar hemma hos folk, i skolan, på bussen, i bilen, ja överallt annars. Konstigt.

Jag orkar inte plugga ikväll. Tänker ändå stanna hemma imorgon, får väl roa mig med det då istället.

Läxis är typ det roligaste på tisdagar. Fatta att det inte finns mycket roligt i mitt liv då liksom. Nej, jag skojar bara, roligast är ju Desperate Housewives och Cougar town.

Nu ska jag sova.

Wake me up when.... April ends?

Jamen varför inte liksom?

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0