Spelar det nån roll? Nej, kanske ingen, kanske allt egentligen...





Jag funderar på att gå i ide... Dessutom funderar jag på om alla vuxna är lika tröga i huvudet, eller om det är en felaktig uppfattning jag fått på sistone. Jamen ska vi inte dra hela det klassiska tonårsköret då, "Dom fattar ingenting, Ingen förståår mig, Mitt liv är så jobbigt, Skolan är ett helveete, Jag får ingen fritid, Fuck of världen". Klyschor. Men nivet, uttryck blir klyschor av en anledning. Och även om dessa är klassiska tonårsrepliker som alla vuxna fnyser åt, så finns det minst lika många uttjatade vuxenkommentarer. Vad sägs om "Det ser ut som ett bombnedslag, Det är slutdiskuterat, Så länge du bor här är det de reglerna som gäller, Vad alla andra får spelar ingen roll (men ändå kan det ibland låta: Tror du att dina kompisar får göra det?"), Du kommer över det, Det är viktigt att lära sig saker". Ja, sånt får vi minsann uthärda.

Nu, återgå till pluggandet. Kanske det blir mer spännande om jag gör det i mitt ide. Risken blir väl troligen bara större att jag somnar.

Eric Clapton har ändå en väldigt ful röst.

Leave a comment
By: isa

Hatar såna kommentarer. "Stackars lilla oerfarna hjärta som tror att det är krossat, men nu glömmer vi våra små kärleksbekymmer för det är inte hela världen!"

Fuck you, liksom!

För övrigt är du väldigt söt när du går i ide.

2010-10-21 @ 19:53:46
URL: http://tradosked.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0