But I still haven't found what I'm looking for





Shu. La in ett par bilder från igår, Korridorshäng med stort K. Har fler bilder men det tog en sån jävla tid så ni får se dom nån annan gång.

Jag som hade planerat in lite avslappnande O.C-tittande på nya datorn i sängen, och istället blev det en städ-eftermiddag. Välbehövlig, förvisso, nu skiner mitt rum som aldrig förr!

Idag valde jag, Karin, Emma Ö, Kajsa, Jessica och Nelia dans på gympan, och började skapa en väldigt awesome dans till låten Telephone med Lady Gaga. Tyvärr hann vi inte så långt men den var riktigt proffsig vill jag lova!

Nu ska jag bli lite iefterhandsfirad, chaoo.


Leave a comment
By: C1 bakom glaset

åh jag saknar er alla sötnosar så grymt mycket!:(<3

2010-10-08 @ 18:27:37



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0