I've played with your hair while you were asleep



Godkväll! Ännu en alldeles för sen kväll, sitter och panikar lite över ogjort skolarbete som jag borde lämnat in/ordnat för längesen. Not good. Men det är typiskt mig att sätta mig och se film med mamma istället för att ta tag i viktiga saker. Lev i nuet osv.

Okej, fyra skoldagar, sen helg. Det klarar vi. Sedan är det banne mig maj. Outstanding.

VEM FAN KOMMER PÅ ATT MAN SKA FYLLA I VARENDA TRÄNINGSPASS MAN UTFÖRT I ETT HELT ÅR?! Sjuk uppgift. Sjuksjuksjuk. Ska återgå till detta sjuka påfund. Måste bara hitta papperet först. Mitt rum är stökigt. Det är det jämt. Det står glas i mitt fönster. Fräscht.

Ny idé: Skriva vilken låt jag snott frasen från till varje rubrik. Awesome. Först ut är alltså:
F off- Elin Ruth Sigvardsdotter (feat. Ane Brun)
Mycket bra. Gillar speciellt frasen jag utnyttjade till rubrik. Mycket fin. OKEJ FOKUS PÅ SKOLARBETET NU! (Känner på mig att jag kommer prestera ASBRA såhär halv tolv på natten... Vadå planera sitt liv liksom?)

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0