River en vacker dröm









Hallå! Bilderna är snodda från diverse hemsidor såsom vk.se och rockfoto.nu. Gårkvällen var troligtvis för fantastisk för att beskriva i ord, och trots att min kropp gör lika ont som om någon slagit mig överallt, så är jag lyckligare än nånsin. Håkan Hellström är den finaste människa jag nånsin sett på en scen, det var så jääävla grymt. Och att stå längst fram vid stängslet i mitten gjorde ju inte saken sämre (jag vet att jag ser sjuk ut på bilden men jag var ju tvungen att demonstrera vart jag stod). Jag dör. Annika (Säkert) var också galet bra, men Håkan toppade nog hela kvällen med sin show. Jag ska typ inte ens försöka beskriva det. Såna här kvällar är värt allt. Nu sitter jag och taggar ännu en sådan kväll med The magic numbers i högtalarna.

Leave a comment
By: amanda

håååååkan <3

han är den finaste människan, utan tvekan :)

2011-04-04 @ 10:09:41



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0