Vi är dina föräldrar, hon är en mullvad och jag är Gud



Jag är lycklig för att jag inte fryser när fönstret är öppet. Och ändå har jag bara stumpbyxor och tunika. Jag cyklade till skolan imorse med solglasögon och njöt av att solstrålarna värmde mitt ansikte. Jag säger det igen: DET ÄR VÅR. Det är jättemycket vår. Gud vad fort det gick, var det inte typ... Sportlov igår? Bilden är den enda acceptabla(om ens?) bild som finns på mig och Jessica från i somras, trots att vi umgicks så otroligt mycket. I sommar måste det tas finare bilder! Just då denna bild togs var vi strandsatta i Sörmjöle efter en tuff natt i stan. Minns att vi funderade på att lifta. Sen dök pappa upp. Tur det.


Avslutar med en bild på tre av mina andra vänner. Som skrämmer mig litegrann. Är det bara jag som tycker att Greta (tjejen i mitten) påminner om Carolina Gynning? Hon med läpparna, nivet. Creepy.

12 minuter kvar av helvetesfysiken. Mat, mat, mat.

Leave a comment
By: simone

sv: Men ellerhur, är mer för urringning där bak än fram här :P Och tack förresten! :D

2011-04-15 @ 16:11:32
URL: http://simoneh.se



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0