We're alive for a little while



Känner ni bara hur jag stirrar på er nu, eftersom att den här bilden är tagen från webcamen? Jag ser lite rädd ut, but that's pure evil. Promise. Basketträning stod på schemat, men då nästan hela laget hade annat för sig blev det tyvärr inställt. Mindre tagg på att ersätta det med gym, har fortfarande grymt ont i delar av kroppen (och halsen).

Det har varit dåligt med musik här på bloggen på senaste tiden (om vi räknar bort mina Umeå Open-inlägg då), därför bör ni lyssna på detta:
Såna som jag- Pelle Ankarberg (jamen älska Tarzan?)
Popsång (mot min vilja)- Bob Hund (fast detta gillade jag inte alls innan jag såg dem live, ni vet hur det är)
Båda sidor nu- Håkan Hellström (för att den är lätt att missa på spotify, uppenbarligen)
New shoes- Paolo Nutini (för att den stod högst upp på Rebeckas lista och för att den är bra)

Nu MÅSTE jag iväg till gymmet om jag ska hinna innan Desperate Housewifes börjar (right, det är ju sånt jag inte ska erkänna att jag ser på här). Wish me luck.


Leave a comment
By: ♫♪ Sandra T

haha jasådu ^^

2011-04-05 @ 22:12:34
URL: http://sandramusic.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0