You must have been dreaming, stories like that can't come true



Såhär kul har jag. Nej, men jag kom just hem från teatern, alltid en liten stämningshöjare såhär på måndagskvisten. Men trots det, så fort man kommer hem måste man ta itu med den vidriga matteboken. Huvva. Matteprov och bad imorgon, what a day...

I lördags såg jag The phantom of the opera (för andra gången) med mina bästa, och jag hade nästan glömt hur underbar den filmen är. Visste ni förresten att det är Gerard Butler som spelar the Phantom? Chockerande news för mig iallafall, att han är en så duktig sångfågel! Imponerad.

Det spårar när det enda man har att komma med är webcambilder... På mig har jag i varje fall mitt och Jessicas barn, Frodo. Inköpt på H&M för halva priset var, och trots särboende päron måste jag säga att han är ett riktigt lovechild. Den finaste lilla poncho jag nånsin skådat.

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0