Once again the sun is rising, I better keep on walking

Goddagens fellas! Lite bilder från härom dagen, gick på en fotorunda i ladan. Igår hade jag min sista arbetsdag här i Skråmträsk, idag är vi nämligen lediga och imorgon tar jag bussen hem igen. Känns helt fantastiskt kan jag lova. Dagens ledighet firades med lång sovmorgon, pannkakor med färska jordgubbar och pizza till middag. Nu är David på besök i stugan och kortlekarna nöts flitigt runt stora bordet.
Längtar galet mycket efter en varm säng (det blir svinkallt här på nätterna), riktig mat, diskmaskin, rena kläder, egen dusch och min fina pojkvän. Och tusen andra grejer som jag levt utan på sistone.
Rubriklåt (Gaaah panik, alla mina låtar på Ipoden är nu totalt sönderspelade, eftersom den enda stereon vi har här är min Ipod-stereo):
Keep on walking- Salem Al Fakir

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0