You told me I was pretty when I looked like a mess, today was a fairytale





Känner mig stolt över hur bra bilder min kamera tar. Inte. Hur som helst, ett par bilder från en otroligt fin dag. Magiskt. Picknick i värme och sol med pannkakor, saft och chokladdoppade jordgubba, halvt om halvt ofrivilligt klädbad och fina cyklar. Och så charmigt sällskap på det. Oslagbart.

Nu ska jag sova, efter en långhelg som varit mer innehållsrik och omvälvande än jag nånsin föreställt mig att den skulle bli. Just nu känner jag att jag älskar mitt liv.

Rubriklåt (döm mig inte, utan hjälp mig istället att hitta låtar med lyckligt innehåll som inte är gjorda av Taylor Swift eller är soundtracks från disney-filmer. För det är FAN inte lätt.)
Today was a fairytale- Taylor Swift

Leave a comment
By: Josefine

men vad gott det såg ut!

2011-06-07 @ 09:19:16
URL: http://josefinen.devote.se
By: Telemarketing Leads Lists

I enjoy what you guys are up too. This kind off clever work and exposure!
Keep up the superb workks guys I've added you
gus to blogroll.

2014-12-19 @ 16:13:05
URL: http://www.youtube.com/watch?v=KZBB-Ibc3NU



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0