So long since I wished to get up in the morning, so long since anything but singing had a meaning

Ser solen som lyser på väggen utanför och saknar mitt långa hår som fan. SOM FAN. Luggen är i alla fall lång nu för tiden, ser absolut ingenting. Sneglar. Igår var det... Sju personer som inte kopplade att jag var jag. Vilket roade mig till max, såklart. Särskilt som jag gått runt i den här frippan i över tre veckor nu. Lika kul varje gång man får den där misstänksamma "Varför säger hon hej till mig...?" och sen "AHA, det är hon!". Man ser nästan glödlampan när den tänds.
.
Appropå ljus då. Eller brist på ljus. Thailand om två månader, säga vad man vill om Kina, Thailand kommer sitta perfekt. Sol, sol, sol och värme. Jag har en fin klänning men den syns inte för allt stickat. Tack Umeå Kommun för att ni värmer upp våra skolor ordentligt osv...
.
Ibland är det okej att vara bitter och cynisk. Rent av kul.
.
Rubriklåt (Emo-texter på rubrikerna, jag vet, men alla texter är sorgliga i hörlurarna och ni vet den där schcoolan som folk går till, aa, den tröttar ut mig ganschka rejält just nu och det är ganschka trist.):
Worst case scenario- Laakso

Leave a comment
By: felicia

ska du till thailand? trodde du skulle till kina?

2011-11-16 @ 15:14:31
By: Celina

Ja herregud vad midgård är kallt! Så det är inte bara jag som fryser ihjäl här?

2011-11-16 @ 16:53:10
URL: http://celinavidlyktstolpen.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0