That's the time you get me running

 
Gud, måste börja fota lite snart. Har endast: Bilder från France och iphone-bilder. Kult. 
-
Måndagmorgon och mulet men varmt. Eller så cyklade jag för fort. Tio minuter till dagens första lektion och än så länge är jag ensam i korridoren. Vi är inte direkt kända för att komma i tid, min klass. Bra helg, bra helg, mycket bra helg. På det hela taget, alltså. Nu är jag förresten själv, utelämnad, på egen hand, ensam, deprimerad... Nej, vad säger jag. Jag menade bara, nu har familjen flyttat tillbaks till Kina. Woopa woopa, spännande liv! Men ey, two more years and I'll be done with school liksom, fan det här kommer ju bli fett. 
-
Rubriklåt: 
Dirty work- Timo Räisänen

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0