What is simple in the moonlight, by the morning never is

 
 
Att det ska vara så svårt att få något väsenligt att fastna på bild. Detta representerar inte alls min gårdag/natt särskilt bra, kan jag lova. Hur som helst, efter en väldigt fin julavslutning och ett väldigt opassande, sexistiskt och heteronormsälskande tal av rektorn som lämnade de flesta eleverna med en inte så himla julig känsla i magen, gick vi äntligen på lov. Världen gick inte under men det hindrade inte oss från att ha en undergångsfest utan dess like, och bristen på bildbevis får helt enkelt skvallra om att jag hade det fenomenalt roligt. Klackarna i taket ba, och allt som kan hända i alla rum och hur fint det kan få vara. 
-
Nu lördag och banne mig snart julafton, panikrimmar och slåss om inslagspappersrullarna med resten av familjen, för imorgon lämnar vi staden för en mer idyllisk jul på landet. 
-
Rubriklåt (det här är en sån där låt jag kan få "cravings" efter ibland):
Lua - Bright Eyes 

Leave a comment



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0