I ran away, I could not take the burden of both me and you

Onsdag och fladdermöss i stora fönster. Jag kan inte hålla löften om jag bara lovar mig själv, och vad jag avundas dem som bryr sig tillräckligt för att orka göra allt de ska. Jag är för bra på att förtränga, för lat för att försöka. Gud, jag saknar Midgård.
-
Annars? Vegetarian i ett quorn-fritt land är ganska värdelöst vissa dagar, men ibland får man till det ändå och jag lagade sesam nuggets idag. De var goda. Matlåda imorgon för alla ris-skämten blev sanna när man klev in i den där matsalen. Gud, jag saknar Vildmannen.
-
Rubriklåt (Börjar bli lite trött på att inte ha spotify, kanske värt med premium ändå?):
Hold on to what you believe- Mumford & Sons


Leave a comment
By: Anonym

Hahaha ändå något man aldrig trodde någon någonsin skulle säga: "jag saknar vildmannen"

2012-02-29 @ 17:08:05
By: Axel

Du saknar så mycket! Ändå är det väl rätt bra där?

2012-03-01 @ 02:08:54
URL: http://omvintern.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0