Who needs sleep when we've got love?

Varför fota den vackra miljön när man kan fota sig själv, eller något.
-
Onsdag. Onsdag klockan kanske kvart i sju eller något och jag tyckte att jag stirrade på himlen men ändå blev den svart snabbare än jag hann se. Imorgonkväll åker vi till fastlandet igen, till ännu en flygplats. Ganska spänd på detta ändå och som jag sa kanske på de mest banala små saker som att inreda ett nytt rum. Och på en idé vi bollar nu som kanske blir verklighet en dag. Då skulle jag bli glad och under tiden kan man bara hoppas.
-
Myggspiraler under bordet och de luktar som rökelse, för mycket myggmedel men ändå uppäten. Jag saknar redan mer än jag borde och när de säger att det går över blir jag bara rädd.
-
Rubriklåt: (Glad blir jag också när de spelar Jack Johnson ur högtalarna, nostalgi och kan man bo i en låt?):
Sleep trough the static- Jack Johnson

Leave a comment
By: Axel

I find the map and draw a straight line.

2012-01-25 @ 22:32:40
URL: http://omvintern.blogg.se/



Name:
Remember me?

E-mail:

Got your own blog?:

Comment:

Trackback
RSS 2.0